نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونمایی از ششمین بمب مـاروتا در نقل و انتقالات تابستانی: ماركو وراتی؟!

رونمایی از ششمین بمب مـاروتا در نقل و انتقالات تابستانی: ماركو وراتی؟!

نه تنها طرفداران یووه بلكه بسیاری از بدبین‌ترین طرفداران فوتبال در اروپا هم حالا جور دیگری به‌په ماروتا و اساساً باشگاه یوونتوس را نظاره می‌كنند و بعد از انفجار بمبِ انتقال هیگواین به یووه، احتمالاً به استثنای كریستیانو رونالدو و لیونل مسی آماده شنیدن و باور خرید پر سر و صدای دیگری توسط این باشگاه ایتالیایی را دارند!

 

دوناتو كَمپلی اسم و رسم و اعتباری زیادی میان ایجنت‌های فوتبال ایتالیا ندارد. بعضی‌ها حتی ماركو وراتی را عامل نجات او از كنار گذاشتن این حرفه می‌دانند. او به جز ماركو مدیر برنامه‌ی سی و چهار بازیكن دیگر است كه به جز یكی از آنها (سلیمان جالو اهل كشور گامبیا) همگی اهل كشور ایتالیا هستند؛ بازیكنانی از سری A گرفته تا دسته اول و دوم رقابت‌های فوتبال ایتالیا.

 

ماركو وراتی را باید گرانقیمت‌ترین بازیكن تحت حمایت او دانست. بازیكنی كه او در هجده سالگی (سال 2012) با خوش شانسی از پسكارا راهی پاریس كرد. با درخشش وراتی علی‌‎رغم قراردادی كه این هافبك بازیساز با پاریسن ژرمن داشت «دی. كَمپلی» همیشه شاهد تماس‌های مكرری بوده كه با او گرفته می‌شد تا از تمایل این ستاره ایتالیایی برای مذاكره در نقل و انتقالات تابستانی و حتی زمستانی آگاه شوند.

 

حالا در حالیكه در هفته‌های گذشته به خاطر مصدومیت وراتی و غیبتش در یورو، تابستان كم‌كارتری را سپری می‌كرد، رسانه‌های ورزشی مختلفی از جمله لاگاتزتا دلّو اسپورت و بی‌بی‌سی از مذاكره یووه برای شكار این ستاره جوانِ فوتبال ایتالیا خبر داده‌اند.

 

شاید پایگاه «ترانسفر ماركت» رقم تقریبی 40 میلیون یورو را برای ماركو وراتی تخمین زده باشد اما رئال مادرید با یشنهاد 60 میلیون یورویی كمی بالاتر از یووه‌ای ایستاده كه چك 50 میلیون یورویی سفید و سیاه پوشان تورینی را آماده امضاء دارند. معادله كمی پیچیده شده است و در حالیكه دو نام بزرگ در آخرین هفته‌های پایانی كارزار نقل و انتقالات تابستانی آماده صید آندره‌آ پیرلوی جدید ایتالیا هستند، همه در انتظار اظهار نظر رسمی یكی از طرفین هستند.

 

درحالیكه هر روز خبری متناقض از رابطه اونای اِمره سرمربی این فصل پاریسن‌ژرمن با وراتی در مطبوعات منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد خود او نیز بی‌تمایل نباشد در بیست و سه سالگی با انتخاب تیمی بزرگ پیشرفت و جهشی دیگر را تجربه كند. همه اينها در حاليست كه او چند روز پيش در گفتگويي با روزنامه «Le Parisien» از علاقه‌اش به ماندن در پي‌اس‌جي خبر داده بود!

 

از سوی دیگر یوونتوس نیز كه پوگبا را تنها تا چند روز آتی بازیكن خود می‌بیند؛ ویتسل، ‌ماتوئیدی و ماتیچ را در دسترس‌ترین آلترناتیوِ ستاره از كف رفته‌اش می‌بیند. بیانكونری‌ها بی میل نیستند با جذب یك بازیكن ایتالیایی كه هم از ویژگی‌های جوان و آینده‌دار بودن و هم ستاره و موردنیاز بودن بهره می‌برد؛ پرونده ترانسفرینگ تابستانی خود را به نقاط پایانی خود نزدیك كنند.

 

ماركو وراتی هافبك تكنیكی و بازیساز پاریسن‌ژرمن همواره یكی از بازیكنان ثابت این تیم فرانسوی بوده و به استثنای فصل گذشته كه تعدادی از بازی‌های این تیم را به خاطر مصدومیت از دست داد، محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران این باشگاه دارد. او 157 بار در طول چهار فصل حضورش با لباس پاریسن‌ژرمن به میدان رفته و برای این تیم نیز سه بار گلزنی كرده است. وراتی تا تابستان 2020 با پاریسی‌ها قرارداد دارد.

 

وراتي، ویتسل، ‌ماتوئیدی و يا ماتیچ؛ هر كدام كه راهي تورين شوند، جانشين پوگبا خواهند شد و برگي برنده براي ماروتا در تابستان 2016! اين واقعيتي است كه نبايد فراموش شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: